« terug naar vorige pagina Tip of klachtenformulier Uw gegevensNaam*Geslacht*ManVrouwTelefoonnummer*E-mailadres*Vul hier het emailadres waar we op kunnen antwoorden. Gegevens van de patiënt Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.Naam van de patiëntGeboortedatum van de patiëntDag12345678910111213141516171819202122232425262728293031Maand123456789101112Jaar2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010200920082007200620052004200320022001200019991998199719961995199419931992199119901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601959195819571956195519541953195219511950194919481947194619451944194319421941194019391938193719361935193419331932193119301929192819271926192519241923192219211920Relatie tussen indiener en de patiëntBijvoorbeeld ouder, echtgenoteBetreft het een Tip of een klacht*TipKlachtAard van de meldingDatum gebeurtenisDag12345678910111213141516171819202122232425262728293031Maand123456789101112Jaar2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010200920082007200620052004200320022001200019991998199719961995199419931992199119901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601959195819571956195519541953195219511950194919481947194619451944194319421941194019391938193719361935193419331932193119301929192819271926192519241923192219211920De klacht gaat overMeerdere keuzes mogelijk Medisch handelen van medewerker Bejegening door medewerker (= de manier waarop de medewerker tegen u praat of met u omgaat) Organisatie huisartsenpraktijk (= de manier waarop diverse zaken in de praktijk geregeld zijn) Administratieve of financiële afhandeling Iets anders Omschrijving van de klachtHet afhandelen van een klacht verloopt volgens onze klachtenprocedure. Omschrijving van de tip