We krijgen vaak de vraag of we een preventieve gezondheidscontrole kunnen doen. Er zijn verschillende preventieve onderzoeken mogelijk op de praktijk
Waar kunnen wij u mee helpen?
Herhaal medicatie
Herhaalmedicatie online bestellen
Bestel uw (chronische) herhaalmedicatie snel en makkelijk online via MijnGezondheid.net.
Let op, niet alle medicatie is altijd te herhalen. Staat uw medicijn niet in het dossier of is herhalen niet mogelijk? Dien uw verzoek dan in via het e-consult.
Het kan 1-2 werkdagen duren voordat uw medicatie bij de apotheek is af te halen.
Afspraak maken
Wilt u een afspraak maken? klik dan eerst op moet ik naar de dokter, voor veel problemen staan daar al nuttige adviezen.
Het is ook mogelijk uw probleem eerst via een e-consult voor te leggen aan de huisarts. We beantwoorden binnenkomende vragen dagelijks.
E-consult
U kunt uw medische vraag stellen op MGN
Vian uw dossier op mijngezondheid.net kunt u vragen voorleggen aan uw huisarts, praktijkondersteuner of assistente. Stel uw vraag direct via het patiënten portaal MijnGezondheid.net.
Algemene vragen worden op werkdagen binnen 24 uur beantwoord. Vragen aan een specifieke medewerker worden op de werkdagen van de medewerker beantwoord.
Naar MijnGezondheid.net
Uw niet medische vraag stellen via de mail
Via de info@huisartsnoordzij.nl mogen we alleen niet medische vragen beantwoorden.
Wilt u gelijk een huisarts spreken? dat kan op dinsdag en donderdag, u kunt op de aangegeven tijden plaats nemen in de digitale wachtkamer. (niet voor herhaalrecepten of opvragen uitslagen van onderzoeken)
Digitale wachtkamer
Inschrijven
Voor toeristen.
Bent u toerist of bij iemand op gezoek? en heeft u dringend medische hulp nodig?
Nieuwe patiënten
Helaas hebben we voorlopig geen ruimte voor nieuwe patienten.
Uitslagen inzien
Via uw medisch dossier kunt u gelijk uw (bloed)uitslagen inzien zodra we deze hebben verwerkt. We voorzien de uitslagen ook van een persoonlijk advies. Helaas zijn uitslagen nog niet zichtbaar in de medgemak app.
Ga naar uw medisch dossier
Het is ook mogelijk gelijk een melding te ontvangen als er nieuwe onderzoeken zijn binnen gekomen. Mijngezondheid.net heeft ook een ondersteuningspagina als u er zelf niet uit kan komen.
Gezondheidscentrum Duitslandlaan
Moet ik naar de dokter
Voordat u belt of een afspraak maakt willen we u vragen om binnen 1 minuut te bepalen of u naar de dokter moet. Wij geven u direct advies.
Actueel
Uitval Dokter Noordzij
Helaas is dokter Noordzij momenteel afwezig door ziekte. Het is nog niet duidelijk wanneer hij weer kan starten.
Aanmeldzuil
Wij hebben een nieuwe aanmeldzuil voor onze huisartsenpraktijk. Voortaan vragen wij u om bij binnenkomst eerst aan te melden bij de zuil. Dit heeft een aantal voordelen voor u en voor ons. Ten eerste zien wij meteen dat u al zit te wachten en kunnen wij u sneller helpen. Ten tweede wordt het meteen duidelijk als er een fout is gemaakt met de afspraak, bijvoorbeeld als u op een verkeerde dag of tijd bent gekomen. Zo kunnen wij eventuele misverstanden voorkomen en u beter van dienst zijn.
Wij hopen dat u deze verandering positief zult ervaren en dat u zich welkom voelt in onze praktijk.
Bij de receptie kunt u natuurlijk nog steeds terecht voor andere vragen. De receptie is op werkdagen open van 8:30 tot 12:00 uur.
Afwezigheid mevrouw Ibrahim
Mevrouw Ibrahim (praktijkondersteuner) heeft door omstandigheden beperkt spreekuur. Haar spreekuur wordt deels overgenomen door andere medewerkers.
Openingstijden
Handig om te weten
Sta jij op een wachtlijst of kun je om een andere reden langere tijd niet terecht bij je hulpverlener? Neem contact op met MIND Korrelatie om de mogelijkheid tot overbruggingshulp te bespreken.
Wilt u weten waar u terecht kunt voor een verklaring over uw gezondheid of een keuring? Of waar u moet zijn als u door ziekte hulpmiddelen of aanpassingen nodig heeft? En wanneer u deze vergoed krijgt? Kijk dan op deze website hoe u dit zelf regelt.
Veel mensen hebben extra vitamine D nodig maar helaas gebruikt maar een klein deel extra vitamine D. Kijk voor meer informatie op thuisarts.
Op het kwartaaloverzicht dat u van de verzekeraar ontvangt ziet u, naast de bij u bekende zorgverleners, ook HOZK als zorgverlener staan. Deze vergoeding betaalt u niet zelf; de verzekeraar betaalt dit bedrag -via de HOZK- aan de bij uw zorg betrokken zorgverleners. U merkt zelf weinig van de betrokkenheid van de HOZK bij de organisatie van uw zorg.
Medewerkers
Aanwezig op: Vaste dagen: maandag en dinsdag ochtend, woensdag en vrijdag ochtend.
BIG: 89063198701
Aanwezig op: maandag, dinsdagochtend en woensdag
BIG: 09043396130
Aanwezig op: dinsdagmiddag, dinsdagavond en woensdag
Aanwezig op: dinsdag, donderdag en vrijdag
Tijdelijk minder werkzaam!
Aanwezig op: dinsdag
Aanwezig op: maandagochtend, dinsdagochtend, woensdagochtend en donderdagochtend
Werkt op maandag, woensdag en vrijdag.
Gülçin loopt een paar maanden mee met de artsen in de praktijk.